Pioneer XW-SMA3-K zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Pioneer XW-SMA3-K zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

AJVaartjes 07-11-2012
Geschreven voor: Pioneer XW-SMA3-K zwart

Dit kleine broertje van de XW-SMA4 ( http://bit.ly/Uj1W6h ) is bijna even indrukwekkend. De mogelijkheden zijn even uitgebreid, plus dat deze variant ook nog eens een accu bezit om hem overal te kunnen gebruiken. Omdat dit apparaat met een accu is uitgerust, komt de WiFi Direct mogelijkheid nog meer tot zijn recht, omdat je op het strand meestal nog geen (draadloze) netwerkverbinding hebt.

Het geluid wat uit de SMA3 komt is nog steeds geweldig, maar kan zich toch niet meten met de SMA4, het ontbreken van de subwoofer is te merken. Ken je echter de SMA4 niet, dan zul je zeker niet teleurgesteld worden door deze speaker.

De vormgeving van de SMA-speakers is vergelijkbaar, alleen de grootte is echt anders. Omdat de SMA3 spatwaterdicht moet zijn, is de behuizing wel iets anders: namelijk meer pianolak-zwart materiaal, wat ik persoonlijk iets minder mooi vind als het mat-zwarte van de SMA1 en 4.

Ik verwacht geen problemen met duurzaamheid bij deze speaker, maar om hem spatwaterdicht te maken, zijn de aansluitingen achterop voorzien van een rubberen afdeklaag. Deze zijn bij tijd en wijlen lastig te openen en lijken mij gevoelig bij verkeerd gebruik.

Al met al dus ook een topproduct met goed geluid én overal te gebruiken!

sublimesk 16-02-2016

de app is echter waardeloos...